מיתוג מחדש לאיגוד הטניס הישראלי

מאז כניסתו לתפקיד יו”ר איגוד הטניס הישראלי, עמל אסי טוכמאייר, מבעלי חברת קנדה ישראל, על הבנת מצבם של האיגוד והטניס הישראלי בכלל. לאחר שהובהרה תמונת המצב, הוחלט לעשות רענון בתדמיתו של הענף ולהעביר את האגוד מיתוג מחדש, אשר יחשף בימים הקרובים בגביע הפדרציה באילת.

אסי טוכמאייר | קנדה ישראל

על המיתוג המחודש עמלו שני משרדי פרסום, אשר העלו מספר רעיונות שונים. הלוגו שנבחר בסופו של דבר, מראה את מחבטי הטניס, מעוטרים בעלי זית מלכותיים והוא בצבעי כחול לבן. המטרה – לכבד את המסורת ארוכת השנים, אך בה בעת להעניק נופך חדשני, יוקרתי ומתוחכם.

אתר האינטרנט עבר אף הוא שינוי, וצבעו הותאם ללוגו החדש. בנוסף, מתוכננים על הפרק מוצרים ממותגים בלוגו האיגוד, שעשויים להימכר בעתיד בחנות קונספט ייחודית. בין המוצרים ניתן למנות חולצות פולו, מגבות, כובעים ואביזרים נלווים נוספים.

“האתגר שהוצב בפנינו במהלך זה היה השילוב בין הצורך להצעיד קדימה את איגוד הטניס הישראלי, על כל הפאר וההדר האופיינים לו, ומנגד, שמירה על המסורת והנכסים הקיימים”, אמר אסי טוכמאיר.

“השקת הלוגו החדש מהווה את אות הפתיחה במהלך המיתוג הכולל, ואליה מתווספים בין היתר, חליפות לעובדי האיגוד כנהוג במגרשי הטניס באירופה ובעולם ומיתוג המגרשים בפרט, והמתקנים בכלל”, סיכם טוכמאייר. כחלק מהמיתוג הכולל גם חברו לאיגוד ספונסרים חדשים, המזוהים עם ערכי המצוינות האופייניים לענף.

האתר החדש (לחצו על התמונה למעבר):

איגוד הטניס הישראלי | אסי טוכמאייר

נגישות