מתוך דה-מרקר: קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) במגעים לרכישת 50% ממגדל טראמפ סוהו ב-120 מיליון דולר

מאת: ברק רוזן

ברק רוזן

ברק רוזן - מגדל טראמפ

העיתון דה מרקר פרסם אתמול כי קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) יחד עפ אקרו-נדל”ן, בבעלות היזמים צחי ארבוב ואילן קפון וחברת HFZ, שבבעלות זיל פלדמן, מנהלות מגעים לרכישת מחצית מהזכויות במגדל היוקרה טראמפ סוהו (Trump Soho) ברחוב ספרינג במתחם סוהו במנהטן.

המגדל הוא בן 46 קומות ומשמש חלקו כמגורים וחלקו כמלון דירות המאפשר לדייריו שימוש פרטי ביחידה והשכרה ביתרת התקופה על ידי רשת הניהול של דונאלד טראמפ. מאז פתיחתו, לפני כחודש המלון נמצא בתפוסה של יותר מ-90%.

על פי המודל, לבעלי הדירה אסור לשהות בהן יותר מ-120 יום בשנה. ביתר הזמן, הדירות משמשות כחדרי מלון, שרווחיו אמורים להתחלק בין בעלי הדירות ליזמים.

טראמפ סוהו מנוהל על ידי ילדיו של דונלד טראמפ – דונלד טראמפ הבן, איוונקה טראמפ, ששיווקה אותו, ואריק טראמפ. על פי הדיווחים, הושקעו בבנייה, שהחלה ב- 2006, יותר מ-450 מיליון דולר.

הפרויקט כולל 391 יחידות דיור בשטחים של 40-200 מ”ר ובשטח כולל של כ-25 אלף מ”ר. בנוסף הוא כולל מרחבים ציבוריים, כמו: אולמות אירועים, בריכת שחייה חיצונית המשקיפה על אזור הסוהו, חדר כושר, מסעדה, מרכז עסקי וספריה. השטח המסחרי בפרויקט הוא כ-3,500 מ”ר.

לידיעה מלאה: השותף החדש של טראמפ: ברק רוזן במגעים לרכישת 50% ממגדל טראמפ סוהו ב-120 מיליון דולר ברק רוזן

נגישות