פרויקט חדש – Blue Marine

''

דמיינו שאתם קמים בבוקר, יוצאים למרפסת והכחול של הים מקיף אתכם בצלילותו ויופיו המהמם. מבט אחד בו מספיק כדי למלא מחדש את הגוף והנשמה.  על זה בדיוק חשבה קבוצת קנדה ישראל, מהמובילות בענף הנדל”ן בישראל, כשהצטרפה להקמתו של פרויקט ה- Blue Marine, מתחם מלונות תיירות ונופש, השוכן על המרינה בהרצליה. מעבר לנוף הרהיב, הבלו-מרין מציע לדייריו הרגשה ביתית המשולבת עם השירותים הבלעדיים הניתנים במלונות יוקרה.

מאת:ברק רוזן,קנדה ישראל

עוד באותו ענין-קנדה ישראל

ה- Blue Marine מציע יחידות נופש עם נוף לים ולאופק האינסופי. על מנת לספק את התחושה הביתית רחוק מהבית, פרויקט הבלו מרין עוצב ברמות הגבוהות ביותר תוך התמקדות בנוחות ופונקציונליות. הפרויקט מתוכנן על ידי האדריכל רני זיס והאדריכל אילן פיבקו מופקד על עיצוב הפנים.

הדירות המרשימות כוללות מטבח באבזור מלא עם כל המכשור המתקדם, חדרי רחצה מעוצבים ומרפסת המשקיפה אל הים התיכון. בבלו מרין תהיו מוקפים ביופי, נוחות ותחכום עיצובי. שטחים ציבוריים, ספא ומסעדות. ה- Blue Marine יקבל את פניכם עם לובי מפואר המכיל פינות אירוח מושלמות לפגישות עסקים, אירועים פרטיים וחברתיים.

אורחי המתחם יהנו מטרקלין המכיל מסעדה-בר, בית כנסת, מועדון בריות, ספא ובריכת שחיה פתוחה המוקפת שמשיות וצלליות. בלו מרין ממוקם על  חצי אי הנושק למרינה בהרצליה, צמוד לקניון האופנתי ARENA ולקומפלקס הכולל בתי קולנוע וחנויות בוטיק, אך עדיין רחוקה מספיק כדי לשמור על אווירה רגועה ושלווה.


לקריאת הידיעה במלואה-קנדה ישראל

נגישות