קנדה ישראל מציגה: מהפכה בקו הרקיע של תל אביב

תל אביב של לפני כמעט 100 שנים הייתה עיר קטנה לחוף הים התיכון. מאז עבר זמן רב, ותל אביב של היום, כמו שאתם מכירים אותה, בעלת קו אופק אחר לגמרי. בשנים הקרובות, קו האופק הזה עתיד להשתנות.

הכותב הוא : אסף טוכמאייר

קנדה ישראל קו הרקיע של תל אביבקבוצת קנדה ישראל היא קבוצת הנדל”ן הגדולה ביותר באזור תל אביב העושה מהפכה בקו הרקיע של העיר. במשך שני עשורים, משקיעה קנדה ישראל בפרויקטי נדל”ן מובילים בארץ, באירופה ובאמריקה ומעניקה למשקיעים אלטרנטיבות מניבות וייחודיות.

יושב-ראש ובעלי קנדה-ישראל, ברק רוזן, מסביר: “קבוצת קנדה ישראל בונה כיום כ-2,000 דירות רק בתל אביב, ונחשבת לשחקן המשמעותי, החזק והפעיל ביותר בעיר. החזון שלנו כיזמים הוא לזהות פיסת קרקע, לדעת לחלום ולהביא את החלום לידי מימוש. חשוב שאנשים יידעו שיש על מי לסמוך ושירגישו בטוחים”.

שותפו של רוזן, אסי טוכמאייר, מודה: “המחויבות היא גדולה מאוד, אתה מרגיש אחריות. אתה משנה את קו הנוף של העיר וזה דבר שיישאר כנראה דורות אחרינו. לקבל את הזכות לעשות זאת בתל אביב שהיא עיר תיירותית עם כל כך הרבה כוח, זה גורם לסיפוק אדיר”.

סמנכ”ל הפיתוח העסקי, עופר פלדמן, הבהיר מה עומד לנגד עיניה של קנדה ישראל: “זו קבוצה שהיא כמו משפחה. היכולת להכיר את האדם, את הצרכים שלו, את ההתנהלות הפיננסית שלו ואת ההסתכלות שלו קדימה, הולכת יד ביד עם היכולת שלנו להתאים את המוצר עבורו”.

בסרט התדמית ניתן לקבל סקירה מקיפה על הפרויקטים היוקרתיים והאטרקטיביים של קנדה ישראל, ובהם מגדל W Tower בתל אביב, W Prime, גימנסיה הרצליה, Blue תל אביב, מתחם Live, תכלת בקדימה-צורן וכמובן, פרויקט הדגל Midtown תל אביב.

צפו: החזון של קנדה ישראל

נגישות